بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


همه بزرگان فوتبال بد هستند،شما چرا خوب نیستید؟!

وقتي امير قلعه نويي از دروازه بان تيمش تعريف تمجيد مي کند،اين روزنامه ضمن اظهار ناراحتي و بيان اينکه از قلعه نويي انتظار نداشته اند که اينقدر از يک يا چند بازيکنش تعريف کند و سپس آنرا به ماجراهاي ربط داده اند که خودشان هم نمي دانند چه مي باشد و فقط دليل اصلي آن را کنار گذاشتن سيد مهدي رحمتي توسط سرمربي تيم ملي مي دانند!
اين روزنامه با توجه به صحبتهاي قلعه نويي که گفته بود،مثل برادر فردوسي پور سعي در آوردن بازيکنان دورگه به تيم ملي ايران ندارد و از کسي بازيکن سفارشي قبول نمي کند،از ليام ردي صحبت کردند و اشاره داشتند چرا اين دروازه بان را به استقلال آورده و در 17 بازي نيم فصل اول روي نيمکت نشانده و در آخر پول بيت المال را دور ريخته است!؟همچنين اشاره کرده داشتند که چرا در زمانيکه فتح الله زاده از استقلال دور بوده اين بازيکن را به استقلال آورده_اينجا مي خواهد امير قلعه نويي را به دلالي بازيکن و بردن سود از مبلغ قرار داد ليام ردي متهم کنند ودر جهت حمايت عادل فردوسي پور و برادرش چيزي نوشته باشند_حالا چه اتفاقي افتاده بود که تا ديروز به فتح الله زاده بخاطرسکوتش در قبال ماجراهاي اخير اتفاق افتاده مديري ناکارآمد و دوست يک آدم لمپن و مستبد که داراي پشت پرده کثيفي مي باشد،منتسب کرده بودند و حالا قلعه نويي درزمان دور بودن فتح الله زاده اين بازيکن را به استقلال آورده،خدا مي داند چرا اينقدر دو رويي در نوشته هايشان موج مي زند!
براي من هوادار معمولي استقلال اين موضوع کاملا ثابت شده که روزنامه خبر ورزشي و نويسندگانش ارتباط خوبي با عادل فردوسي پور و برنامه کذايي اش دارند .اين دو رسانه نوشتاري و ديداري هر زمان که به حمايت از هم احتياج داشته اند،به خوبي اين کار را انجام داده اند و برايشان هم فرقي نداشته که در اين حمايتهاي کور کورانه خود از هم شخص يا شخصيتهاي زير سوال بروند و يا به کسي توهين يا افتراي بزنند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 11 / 1391برچسب:استقلال,رسانه ها,خبرورزشی,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com